Navigation

Billink - Achteraf betalen

 

Als groothandel in hout-, plaat- en bouwmaterialen weten wij wat er belangrijk is voor iedere klant; dat is dan ook precies wat wij bieden!

  • Eenvoudig en snel bestellen in de webshop.
  • Onze klantenservice staat voor je klaar.
  • Groot assortiment op voorraad.
  • Zakelijk en particulier betalen op rekening.
  • Kwaliteit staat op één.
  • Beloofd is beloofd.
  • Betrouwbaar.

 

Kies, klik, klaar!
Bij HouthandelOnline heb je de mogelijkheid jouw order achteraf te betalen, dankzij de achteraf betaaldienst via onze betaalpartner Billink. Aan deze service zijn geen extra kosten verbonden. Lekker makkelijk.

 

 

  • Bestel je producten via de webshop zoals je gewend bent.
  • Op de betaalpagina kies je voor de betaalmethode 'Achteraf betalen'. Vervolgens controleert Billink je gegevens en accordeert jouw kredietlimiet.
  • Je bestelling is geplaatst en je wordt op de hoogte gehouden van het verdere proces.
  • Je ontvangt via email een factuur van Billink, welke je binnen de gestelde betaaltermijn dient te voldoen.
  • Jouw bestelde materialen verlaten ons magazijn.
  • Onze chauffeur komt je bestelling brengen en jij kunt aan de slag met jouw bouwproject. 

 

 

Meest gestelde vragen

 

Wat is het maximale orderbedrag om op rekening te betalen?

Voor zakelijk achteraf betalen kun je tot maximaal €20.000,- incl. BTW, voor de Billink achteraf betaalmethode kiezen. Billink voert in enkele seconden een gegevenscontrole en krediettest uit en bepaalt je maximale (zakelijke) kredietlimiet. Voor consumenten geldt een maximum van €2.500,-- incl. BTW. Bij je eerste aankoop via Billink is de limiet echter €1.000,- Daarna wordt dit verhoogd. 

 

Wat is de betalingstermijn van Billink?

Zakelijk op rekening betalen via Billink geeft je de mogelijkheid de factuur binnen 30 dagen, na de factuurdatum te voldoen. Consumenten dienen de factuur binnen 14 dagen, na de factuurdatum, te voldoen.

 

Op welke manier kan de factuur aan Billink voldaan worden?

De factuur kan via overboeking voldaan worden, met behulp van de details die door Billink via email verstuurd worden.

 

Mag mijn afleveradres anders zijn dan het factuuradres?

Je factuur- en bezorgadres dienen gelijk te zijn (hierbij is een postbusadres niet toegestaan). Op deze informatie wordt de kredietcheck gebaseerd.  

 

Kan ik mijn gegevens wijzigen nadat ik mijn order geplaatst heb?

Dit is helaas niet mogelijk, de kredietcheck is gebaseerd op het opgegeven adres.

 

Wat als mijn betaling niet lukt?

Het kan zijn dat je kredietlimiet is bereikt of dat de gegevenscontrole via Billink niet akkoord is bevonden. Kies voor één van onze andere betaalmethodes of neem contact op met betaalpartner Billink om te achterhalen waarom je niet door de controle heen komt.

 

Wij helpen je graag op weg!

Heb je vragen over het gebruik van Billink of over je factuur? Neem dan gerust contact op met Billink via +31 (0)10-4141473. 
Heb je informatie nodig over ons assortiment? Of heb je vragen over jouw order? Dan kun je altijd contact opnemen met het team van HouthandelOnline. Wij helpen je graag verder!