Navigation

Ruilen en retourneren

 

Wij betreuren het als je niet tevreden bent. Hieronder tref je de informatie om dit aan ons kenbaar te maken.

 

Als je niet tevreden bent, vragen wij je een e-mail te sturen naar i[email protected]. Je klacht dient binnen 48 uur nadat je jouw bestelling hebt ontvangen, volledig en duidelijk omschreven te worden ingediend per e-mail. Foto- en filmmateriaal helpt altijd bij de beoordeling van je klacht, door onze specialisten. In deze e-mail dien je te allen tijde jouw naam, ordernummer, adres en telefoonnummer te vermelden.

 

Ingediende klachten worden, binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door HouthandelOnline binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer jij  een meer uitvoerig antwoord kan verwachten. Je dient HouthandelOnline in ieder geval 4 weken de tijd te geven om de klacht in onderling overleg op te lossen.

 

Artikelen kunnen in geen geval terug gestuurd worden wanneer sprake is van één of meer van de volgende situaties:

  • Het artikel is niet meer compleet, reeds gezaagd of verwerkt;
  • Het artikel is gebruikt of beschadigd, vanaf het moment dat de levering heeft plaatsgevonden;
  • Het artikel is speciaal voor u op maat of op kleur gemaakt;
  • Het artikel bevat niet alle, door de fabrikant bij levering bijgesloten zaken;
  • Het artikel kan door haar aard niet worden teruggezonden.

 

Retourneren van materiaal is alleen mogelijk als het materiaal aantoonbaar ondeugdelijk door HouthandelOnline is geleverd aan jou, de klant. Je dient duidelijk en overtuigend aan te kunnen tonen wat de aard van de ondeugdelijkheid is, door middel van beeldmateriaal als foto en/of video. Indien er sprake is van een retourbetaling, dan vindt deze altijd plaats via het wettelijke betaalmiddel, waarmee de betaling in eerste instantie is betaald.