Neem contact met ons op voor persoonlijk advies!
Bereikbaar
Er staat een team van specialisten voor u klaar om u te helpen bij al uw vragen.
U kunt uw vragen stellen per telefoon, per e-mail of via Facebook Messenger.
Wij zijn altijd bereikbaar via info@houthandelonline.nl
Uw e-mail wordt dan zo spoedig mogelijk beantwoord.
Bereikbaarheid:
Wij zijn van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar tussen 8-12 en 13-17 uur en op zaterdag van 08.00 tot 12.00 uur.
U kunt ons altijd een e-mail sturen via info@houthandelonline.nl of een chat via Facebook Messenger.
Offerte aanvraag
Wilt u gratis en vrijblijvend een offerte ontvangen? Stuur ons een e-mail zodat wij u zo snel mogelijk kunnen voorzien van een gepast aanbod:
Contactgegevens:
Bedrijfsnaam: Houtbrein B.V.
Handelend onder de naam: Houthandelonline.nl
Westrak 57
1771 SR Wieringerwerf
Let op:
Afhalen is weer mogelijk in Wieringerwerf en in Nuenen (omgeving Eindhoven)! Bekijk hier de afhaalinformatie.
E-mail: info@houthandelonline.nl
Telefoon: 0226-744226
KvK-nummer: 55679188
BTW-identificatienummer: NL851815066B01
IBAN: NL90 RABO 0129 5897 56
FAQ
Bestellen en betalen
Is een gewenst product op voorraad?
Alle materialen welke u op onze website aan uw winkelwagen kunt toevoegen, zijn op voorraad. Het is mogelijk dat er plotseling een wijziging in de voorraad onstaat waardoor het gewenste aantal niet mogelijk is. Hierover wordt zo snel mogelijk persoonlijk contact opgenomen om samen naar een oplossing te zoeken.
Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
In onze webshop kunt u zelf instellen of u een particuliere of zakelijke klant bent. Deze optie vindt u rechts bovenaan de pagina. De prijzen op de particuliere website worden getoond incl. BTW, de prijzen op de zakelijk website worden getoond excl. BTW.
Wat zijn de bezorgkosten?
Wij komen graag de bestelde materialen bij u thuis of op het gewenste afleveradres bezorgen, hiervoor worden wel transportkosten gerekend. De hoogte van deze kosten zijn afhankelijk van de orderwaarde en het afleverpunt. Een volledig overzicht, vindt u hier.
Van welke betalingsmogelijkheden kan ik gebruik maken?
Voor het afronden van de bestelling en het voldoen van de betaling hebben wij verschillende mogelijkheden. Bij ons kunt u veilig online betalen d.m.v. iDeal, Mastercard, Visa, Bancontact of een bankoverschrijving.
Kan ik achteraf betalen?
Het is op dit moment niet mogelijk om uw bestelling achteraf te betalen, dit kan in de toekomst nog veranderen.
Wanneer ontvang ik mijn factuur?
U ontvangt de factuur op het moment dat uw materiaal ons magazijn verlaat. Dit is de werkdag voor uw datum van levering.
Ik heb mijn bestelling geplaatst, kan deze nog gewijzigd worden?
Na uw bestelling gaan wij direct voor u aan de slag. Deze wordt verzameld, gestapeld, ingepakt en staat dan klaar voor transport. Aan het vervoeren van grote pakketten hout gaat een uitgebreide planning vooraf, waardoor het wijzigen van uw bestelling of aanpassen van de datum van levering niet meer mogelijk is.
Kan ik mijn bestelling annuleren of omruilen?
Hierin maken wij een onderscheid tussen een zakelijke klant en een consument. Als consument kunt u de overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De details vind u hier.
Betalen lukt niet. Hoe kan dit en hoe los ik het op?
Wij vinden het vervelend om te horen dat er problemen zijn met de betaling. Vaak lukt het betalen niet omdat niet alle verplichte velden zijn ingevuld. Zijn alle verplichte velden (algemene voorwaarden en akkoord dat er geen wijzigingen meer gedaan kunnen worden) ingevuld? Heeft u ook een wachtwoord ingevoerd? Door een wachtwoord in te voeren, kunt u de volgende keer gemakkelijk eerdere orders terug vinden en inzien. Wil de betaling hierna nog steeds niet lukken? Neem dan contact met ons op. Dit kan per e-mail via info@houthandelonline.nl of telefonisch op 0226-744226.
Inloggen lukt niet, mijn mailadres wordt niet herkend. Hoe los ik dit op?
Heeft u eerder bij ons besteld en herkent het systeem uw e-mailadres niet? Het kan zijn dat u in de verkeerde websiteomgeving zit. Schakel over tussen particulier en zakelijk (rechtsboven) en probeer het nog eens. Nog steeds problemen? Neem dan contact met ons op!
Levering
Wat is de levertijd?
Tenzij anders aangegeven leveren wij de goederen binnen 2 tot 7 werkdagen bij u thuis of op het aangegeven afleveradres. De exacte leverdatum is afhankelijk van de samenstelling van uw order en de regio van waar het geleverd moet worden. Let op: heeft u het materiaal op zeer korte termijn nodig? Neem telefonisch contact met ons op voor de mogelijkheden. Wij denken graag met u mee!
Is mijn adres bereikbaar voor de chauffeur?
Goed dat u controleert of uw adres bereikbaar is voor onze chauffeur. Graag ontvangen wij per e-mail het desbetreffende adres zodat onze logistieke afdeling de haalbaarheid kan bekijken en wij zo snel mogelijk op uw mail terug kunnen komen. Hiervoor zijn wij te bereiken op info@houthandelonline.nl . Op de eilanden leveren wij niet rechtstreeks.
Hoe kan ik mijn track & trace bekijken?
Voor de levering ontvangt u een e-mail met een track & trace code waarmee u een indicatie krijgt van het aflevertijdstip. De track & trace code wordt actief vanaf het moment dat de vrachtwagen gaat rijden, dit is vrijwel altijd vroeg in de ochtend. Heeft u geen e-mail met track & trace ontvangen? Het is mogelijk dat deze in uw spambox beland is waardoor u de mail niet ziet. Staat er ook geen mail met track & trace code in uw spambox? Neem dan telefonisch contact met ons op, wij helpen u graag met een tijdsindicatie. Hiervoor zijn wij telefonisch bereikbaar op 0226-744226.
Ik heb een mail ontvangen dat een deel van mijn bestelling rechtstreeks wordt geleverd. Wat is het tijdstip van deze levering?
Soms wordt (een deel van) een bestelling rechtstreeks vanaf een andere locatie geleverd. Als u het aflevertijdstip van deze bestelling wilt weten, kunt u de dag voor de levering tussen 14.00 en 16.00 telefonisch contact met ons opnemen. Houd tijdens het gesprek uw ordernummer bij de hand, wij zullen het aflevertijdstip voor u opzoeken of navragen. Hiervoor zijn wij telefonisch te bereiken op 0226-744226.
Kan ik mijn afleveradres wijzigen?
Aan het afleveren van uw pakket gaat een uitgebreide planning vooraf waarbij de vrachtwagen wordt geladen op volgorde van de route. Bij een wijziging in het afleveradres naar een andere stad of dorp kunnen er extra kosten aan verbonden zijn en kan de levering zelfs langer op zich laten wachten.
Ik wil graag het aflevermoment wijzigen.
Uw aflevermoment wijzigen naar een eerder moment is in de meeste gevallen helaas niet mogelijk omdat wij gebonden zijn aan de planning en het postcodeschema. Uw bestelling wordt op het eerst beschikbare moment ingepland. Wilt u uw bestelling op een later moment ontvangen? Geen probleem, Neem zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op en houd uw ordernummer bij de hand, wij plannen graag samen met u een nieuwe afspraak in.
Ik wil mijn bestelling in een bepaalde week ontvangen.
Mocht u een voorkeur hebben voor een bepaalde dag of week, dan verzoeken wij u dit direct na het plaatsen van uw bestelling bij ons te melden d.m.v. een email voorzien van uw ordernummer.
Service mogelijkheden
Kan ik een sample bestellen?
Omdat wij begrijpen dat u sommige producten eerst wilt zien en/ of vergelijken voordat u deze besteld, bieden wij de mogelijkheid aan om een sample te bestellen. Wanneer u ons een e-mail stuurt met uw adresgegevens en de artikelnummers van het gewenste materiaal (maximaal 3 stuks per keer), dan versturen wij zo snel mogelijk de samples voor €14,95 inc. btw (handelings- en verzendkosten). Deze kosten worden uiteraard verrekend wanneer u overgaat tot het plaatsen van een bestelling.
Ik wil graag technische info/ advies/ offerte ontvangen.
Goed om te horen dat u aan de slag gaat! Om ervoor te zorgen dat wij u van de juiste technische info, persoonlijk advies of een passende offerte voorzien; vragen wij u telefonisch contact op te nemen met één van onze adviseurs. Hiervoor zijn wij telefonisch te bereiken op 0226-744226.
Wanneer u geen advies nodig heeft maar wel zo snel mogelijk een offerte wenst te ontvangen, dan kunt u de aanvraag voorzien van uw adresgegevens en telefoonnummer ook direct mailen naar info@houthandelonline.nl.
Kan ik mijn materialen laten zagen?
Vaak is het mogelijk om uw materialen te laten zagen, wel zijn de zaagmogelijkheden altijd op aanvraag. Om een aanvraag in te dienen, kunt u ons een e-mail sturen met de gewenste materialen en de benodigde afmetingen. Wij zijn hiervoor te bereiken op info@houthandelonline.nl , wij komen dan zo spoedig mogelijk terug op uw aanvraag.
Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?
Sinds mei 2022 is het ook mogelijk om zelf uw bestelling af te halen. Dit kan zowel bij onze afhaallocatie in Wieringerwerf als bij onze locatie in Nuenen (NB). Het afhalen van de bestelde materialen is iedere zaterdag mogelijk tussen 08.00 en 12.00 uur in Wieringerwerf of in Nuenen. Alle informatie over het afhalen, vindt u hier.
Ruilen en retourneren
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Verkeerd besteld, van gedachten veranderd of materiaal over? Consumenten orders kunnen geretourneerd worden wanneer dit binnen 14 dagen na ontvangst van het materiaal bij ons is gemeld. Retourneren kan uitsluitend in overleg en niet met op maat gemaakt materiaal. Retourkosten zijn voor uw eigen rekening. De details voor het retourneren vind u hier.
Ik heb een klacht over mijn geleverde bestelling.
Wij vinden het vervelend dat uw geleverde bestelling niet naar wens is en proberen dit graag samen op te lossen. Graag ontvangen wij een mail met uw klacht en het desbetreffende ordernummer. Hierbij helpt het heel erg als u foto’s van de geleverde materialen meestuurt zodat wij een goed beeld kunnen vormen bij de klacht. De foto’s en de klacht kunt u samen met uw ordernummer mailen naar info@houthandelonline.nl . Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen, onze oprechte excuses voor het ongemak!

Bel voor advies
Bel voor persoonlijk advies:
ma t/m vr: 8.00 - 12.00 en 13.00 - 17.00 uur zaterdag: 8.00 - 12.00 uur